مزایای ریمپ مگان
نوشته شده توسط : nima

مزایای ریمپ خودرو مگان

افزایش شتاب و کشش

مگان در دورگیری یا شتاب گیری به صورت نا امید کننده ای کند است. در مقایسه با ۲۰۶، پیشرانه مگان ۴۰۰ سی سی حجم بیشتری دارد و ۲۳ اسب بخار نیز از آن قویتر است. با این حال، ECU مگان به گونه ای SETUP شده که توان محدودی داشته باشد. در نتیجه،  شتاب گیری صفر تا صد مگان با ۲۰۶ اتوماتیک تفاوت محسوسی نمی کند.

مهمترین هدف در ریمپ این خودرو بازیابی توان واقعی مگان می باشد و در این کار رفع تاخیر پدال گاز با اصلاح جداول به خوبی انجام می گردد.

بهبود مصرف سوخ

 شرکت دکتر ریمپ با روش اختصاصی Optimum Calibration برنامه ایسیو را اصلاح می کند. در نتیجه، هنگام رانندگی شهری مصرف سوخت تغییر نکرده و در شرایط شتابگیری با بهبود نسبت AFR، کندی این خودرو را کاملاً برطرف می گردد.

رفع مشکلات گیربکس مگان

برخی ضعف و کندی مگان را به گیربکس و عملکرد غیر هوشمند آن مربوط می دانند. رفتار غیر قابل پیش بینی گیربکس در تعویض دنده، معکوس نکشیدن به موقع از ایرادات ثانویه مگان محسوب می شود. با ریمپ مگان رفتار گیربکس نیز اصلاح می گردد.

*خلاصه مزایای ریمپ ایسیو مگان

رفع تاخیر دریچه گاز برقی

افزایش کشش و شتاب

افزایش عکس العمل موتور به ریسپانس پدال گاز

رفع خطای سنسور اکسیژن مگان یا فرسودگی کاتالیست

کاهش مصرف سوخت تا یک لیتر

بهبود عملکرد گیربکس اتوماتیک در معکوس کشیدن

حذف کات آف (در مدل دنده ای

آیا ریمپ در تقه زدن گیربکس مگان تاثیری دارد؟

با ریمپ ایسیو، گیربکس در شتابگیری بهبود می یابد و فرایند معکوس کشیدن، تسریع می شود. اما تقه زدن مگان از ایرادات مکانیکال گیربکس است و با ریمپ برطرف نمی شود.

علت لرزش درجا در مگان چیست؟

ابتدا با دستگاه دیاگ پارامترهای جرقه و کویل چک شود. این خودرو در مدل ۲۰۰۰ دارای چهار عدد دسته موتور است، عموما، لرزش مگان از خرابی دسته موتور ناشی می شود. بنابراین، همیشه قبل از ریمپ سلامت فنی خودروی خود را چک کنید.

در ریمپ دستگاه مهمتر است یا تخصص؟

در علم ریمپ، مهارت و تجربه است که حرف اول را می زند و نه صرفا دستگاهی خاص. ریمپ درست و بهینه، نیاز به شناخت ECU، نرم افزارهای آن و شناخت دقیق جداول کنترلی دارد. ریمپ با پروگرامرهایی همچون Kess اورجینال و TNM  امکان پذیر است.

توجه کنید که پروگرامر Kess به صورت اورجینال و فیک وجود دارد. در صورت استفاده از دستگاه فیک، احتمال خرابی ایسیو می رود.

آیا ریمپ مگان سبب استهلاک بیشتر خودرو می شود؟

ریمپ و نحوه استفاده از خودرو دو عامل در تعیین میزان استهلاک هستند. پس از ریمپ، راننده با فشار کمتری به سرعت و شتاب موردنظرش می رسد.  در نتیجه اگر نحوه رانندگی مثل سابق باشد، استهلاک حتی کاهش می یابد. بر خلاف مراکز متفرقه، در دکتر ریمپ علاوه بر ریمپ اصولی و استاندارد، جهت آسودگی شما، خدمات ما دارای ۲ سال گارانتی معتبر نیز می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: